خريد اسپند عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد اسپند عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد اسپند عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



خريد اسپند عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد دانه اسپند-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسفند-فروش اينترنتي اسپند-قيمت اسپند-بهترين اسپند خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد اسپند عمده را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد اسپند عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد اسپند عمده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد دانه اسپند-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسفند-فروش اينترنتي اسپند-قيمت اسپند-بهترين اسپند با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد اسپند عمده  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد اسپند عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد اسپند عمده و خريد دانه اسپند-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسفند-فروش اينترنتي اسپند-قيمت اسپند-بهترين اسپند كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

خريد اسپند عمده | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

اسپند يا اسفند از دسته گياهان كاربردي است كه در درمان تب، ضد عفوني محيط، كاهش درد هاي كمر و دندان ها و بهبود و رفع التهاب ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. و برخي اعتقاد دارند براي رفع چشم زخم مفيد است. آگاهي درباره كاربرد، خواص، عوارض و مضرات از آن لازم است.

اسپند يا اسفند از دسته گياهان كاربردي است كه در درمان تب، ضد عفوني محيط، كاهش درد هاي كمر و دندان ها و بهبود و رفع التهاب ها بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد. و برخي اعتقاد دارند براي رفع چشم زخم مفيد است. آگاهي درباره كاربرد، خواص، عوارض و مضرات از آن لازم است.

اسپند، گياه دارويي از سرزمين‌هاي استوايي است كه ريشه، برگ و دانه‌هاي خشك شده آن داراي خواص گياهي و دارويي بسياري است. اين گياه سيستم عصبي مغز را تحريك مي‌كند و گرماي موجود از آن هنگام دود شدن باعث مي‌شود كه دردهاي ميگرني و سردردها را كاهش دهد. همچنين از ديگر خواص اين گياه، بهبود آسم، درمان بواسير، رفع اعتياد، تسكين دردهاي سياتيك كمر، تسكين دردهاي رحم و كليه، افزايش قواي جنسي، ضدعفوني كننده و درمان قاعدگي غير معمول را مي‌توان نام برد. اين گياه علاوه بر كاهش بي خوابي‌ها، به مادران در افزايش شير در زمان شيردهي كمك مي‌كند. عصاره‌هاي موجود در اين گياه باعث مي‌شود كه افراد پس از مصرف آن به عنوان دهان‌شويه، از شر لارنژيت خلاصي پيدا كنند و درمان شوند.

بسياري از افراد هر ساله به شپش سر مبتلا مي‌شوند كه از بين بردن آن برايشان بسيار دشوار است. براي رهايي از شپش‌ها مي‌توان ريشه‌هاي اسپند را خمير مانند كرد و آن را به همراه روغن خردل بر روي سر مالش داد. اين كار منجر به كشته شدن شپش‌ها شده كه بسيار مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

اسپندها با خاصيت ضدعفوني كننده، بسياري از التهابات و عفونت‌ها را كاهش مي‌دهند. بسياري از تب‌ها و دردها كه ناشي از عفونت هستند به وسيله اين دانه‌ها درمان مي‌شوند. براي رفع تورم‌ها و التهابات، محلول جوشانده دانه‌هاي اين گياه استفاده مي‌شود. همچنين هنگامي كه فرد با تب‌هاي نامنظمي رو به رو است، بهترين كار استفاده از پودر گياه اسپند است. علاوه بر آن، اين گياه در درمان بيماري مالاريا نيز بسيار كاربردي و مؤثر است. اين خاصيت ضدعفوني كنندگي اسپندها باعث مي‌شود كه افراد دچار زكام با مصرف دود آن، بهبود پيدا كنند و در كاهش آبريزش بيني مؤثر واقع شود. اين گياه در تسكين حساسيت‌ها و رفع خارش‌ها نيز مفيد است.

طرز استفاده از اسپند و تأثير آن در چشم زخم چيست؟

از رايج‌ترين و كاربردي‌ترين موارد اسپند، دود كردن اين گياه است كه ابتدا اسپند دود كن را روي شعله گاز قرار مي‌دهيد و سپس بعد از داغ شدن، مقداري از دانه‌هاي اسپند را روي آن مي‌ريزيد و دود ناشي از آن، دود مدنظر ماست كه در ضدعفوني كردن و همچنين رفع چشم زخم بسيار استفاده مي‌شود. در واقع اين دانه‌ها با خوش بو كردن محيط و همچنين گرم كردن سر و ايجاد آرامش، انرژي‌ها و نگاه‌هاي منفي را از محيط دور مي‌كند.

عوارض و مضرات مصرف اسپند چيست؟

افراد با مزاج گرم بهتر است از مصرف اسپند به دليل عوارض ناشي از آن پرهيز كنند. بهتر است كه پس از استفاده اسپند به مصرف سكنجبين اقدام كنيد چرا كه از ديگر عوارض اسپند، ايجاد تهوع و استفراغ است. در خوردن اسپند بايد دانه‌هاي سياهي كه دود مي‌شوند را ميل كنيد، درواقع ظاهر دانه‌ها بايد مطابق همان دانه‌ها باشد. نكته مهم ديگر در مصرف اسپند، پرهيز از جويدن دانه‌هاي اسپند است. اين دانه‌ها سمي دارد كه هنگام جويدن فعال مي‌شود. علاوه بر تمام اين موارد، مصرف زير ۵ گرم اسپند قابل قبول است و در صورت افراط در مصرف ممكن است با مسموميت ناشي از آن مواجه شويد.

شما عزيزان براي خريد اسپند عمده و اطلاع از قيمت آن مي‌توانيد با كارشناسان ما در مجموعه سالم سازان آذر تماس بگيريد.

خريد اسپند عمده | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد دانه اسپند-قيمت جديد اسپند-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسفند-فروش اينترنتي اسپند-قيمت اسپند-بهترين اسپند مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 172 بازدید دیروز 316 بازدید کل 591470

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .